Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 21 februari 2017

Spännnande!

Hej på er!!

Som ni troligtvis vet så är jag tillbaka & jobbar just nu 75%.
Det har varit en rätt jobbig tid de sista 6 månaderna, mitt mående har gått upp & ner. Jag har haft en väldigt intensiv period ett bra tag. 
Men jag har lärt mig lite mer att lyssna på kroppen, ta hand om mig själv och att hälsan och familjen går före allt annat! Jag känner mig mycket bättre och jag ser ljust på framtiden! Denna vecka kommer jag att testa på något nytt som jag verkligen ser framemot. Om det blir som jag hoppas på så kommer denna nyhet förhoppningsvis att komma ut inom kort!

Är ni intresserade av att beställa tårta av mig framåt så finns det info & priser på  hemsidan! www.lindastårtor.se

Jag önskar er en fin dag!Ta hand om er själva o varandra!! <3 nbsp="" p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar