Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 8 januari 2010

Idag fyller min blogg 1 år!!

Det har varit jättekul att blogga. Hänt en del det senaste året, som jag kunnat skriva om här.
Robban- min älskling som betyder så mycket, tack för att du finns vid min sida.
Våran underbara, bästa, sötaste pojk växer mycket för var dag som går och det händer alltid något nytt!
Tillsammans har vi ett underbart hus som vi stor trivs i =)
Tårtorna har blivit en stor del av min blogg den senaste tiden och jag tycker det är jättekul att göra tårtor & cupcakes.

Jag har lärt känna några nya underbara vänner, som jag tycker väldigt mycket om!
Karin, en helt underbar tjej. =) Malin- lika underbar hon!
Och grattis till pojken! Så glad att jag träffat er!
Och Jossan- en underbar vän du betyder mycket!!
Hoppas & hoppas att det blir som vi vill!! Imon får vi veta (kanske?!),
och grattis till bebisen i magen!
Så har vi ju våra familjer som är bäst, ställer upp när vi behöver och bara finns där!

Jag älskar er alla!!

Det är roligt att så många läser min blogg, tack alla för det!
Men ni får gärna bli bättre på att kommentera.


2 kommentarer: