Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

söndag 17 juni 2012

Tack


Utan vissa människor i mitt liv så hade jag aldrig kommit så här långt!
Så nu vill jag genom att skriva ett  inlägg tacka dessa fina människor :)

Min son Alex- han är våran älskade son, bara så söt & duktig & alldeles underbar!
Utan honom hade jag aldrig gjort min första tårta.
Han äter tyvärr inte tårta, lite kul faktiskt, han har nog tröttnat :)
<3

Min sambo Robban- som får stå ut med allt som har med tårtor att göra,
utan Robbans stöd & hjälp hade det aldrig funkat! 
Tack för att du lyssnar iallafall med ena örat när jag pratar tårtor ;)
 Jag Älskar dig!! 

Min mamma- min älskade mamma, hon är bara helt bäst, ja, den bästa mamman i hela världen!
Hon är barnvakt, handlar, städar, lagar mat, hjälper mig med bokföringen & allt annat.
Utan henne vet jag inte vad jag gjort, det hade inte funkat iallafall! 

Sen finns de underbara tårterskor som alltid svarar på mina frågor & funderingar & som alltid stöttar mig i mitt tårtbak! (utan inbördes ordning)


Ann har eget företag & hon hjälpte mig med många frågor som jag hade i uppstarten av mitt företag.
Hon har lagt sin tid på många mail till mig :) Vilket jag uppskattar till 1000 :)
Idag finns Ann fortfarande där som en vän & svarar alltid på mina frågor & ger så fina kommentarer! 
Ann gör fantastiska fina tårtor! 

I höstas såg jag att jag hade många läsare från Mycakes & såg då att hon gett mig en award, jag tog aldrig emot den & svarade på frågorna. Men gud så glad jag blev över denna Awarden, att jag fick den av en så duktig tårtbagerska! Jag kände mig hedrad :)
Sen har vi haft kontakt på internet & hon finns oxå alltid där när man undrar över något eller bara vill skriva av sig lite.


Annica var en av de fyra tjejerna som jag följde med ner till Tårtutställningen i Kungälv 2009,
utan Annica och Anna  hade jag aldrig börjat göra tårtor!!
De har jag att tacka för mycket
 & de gav min mycket hjälp i början.
Annica finns alltid där även idag när jag undrar över något :)
hon delar med sig av massor med smaskiga recept på sin blogg & fina tårtor! 

Dessa 4  tårttjejer är jag så otroligt glad över att jag har, 
de ger mig mycket &
 inspiration finns att hämta på deras bloggar! 
Tack så mycket till er <3

Och ett stort tack till alla er som beställer tårtor av mig!!


6 kommentarer:

  1. Tack för dina fina ord Linda! Blir ju alldeles rörd!! är så glad att ha dig som vän!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Men gulliga Linda.. Tack, vad glad jag blir..
    Du är såå duktig och det är så roligt att flölja dig.. Stor kram till dig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket till dig Carola :) kram!

      Radera
  3. Tusen Tack för de fina orden Linda! Vad go du är!
    Är väldigt kul att det går så bra för ditt företag!

    Vilken tur att du inte blev helt förskräckt av resan med oss knasbollar till Göteborg! :-D
    Planerar att åka dit i september, ska du med?

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för allt Annica :)

      Resan var ju hur kul som helst :)
      kul att du planerar att åka dit, jag följer gärna med!
      vi får höras av närmare, men jag paxar gärna en plats i bilen om det är ok? ;) kram

      Radera