Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 1 april 2013

3 våningstårtor


Den här 3 våningstårtan gjorde jag till Natalies 1 årsdag!
De ville ha en rosa & vit tårta med kryss, pärlor & 2 stora rosetter. 
& klossar & en mindre krona på sidan av toppen! 

Tårtan är till ca 40 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.





Till Marinas 1 årsdag beställde hennes mamma Mirjana en 3 våningstårta.
Den skulle vara rosa, lila & gul i färgerna &
 med många blommor & fjärilar som gick ner längst ena sidan, 
 en krona på toppen & en stor 1:a.

 Tårtan är till ca 30 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad. 

 Mirjana skrev till mig efter; 

Hej Linda!
Tack för en underbar tårta! Den var en fröjd att se!
Flera av våra gäster tyckte att det vore synd att skära i tårtan och ta sig en bit! 
Jag blev alldeles till mig och fick tårar i ögonen när jag fick se den! 
Tack än en gång! 
Du får säkerligen ett nytt uppdrag ifrån oss om ett år! :)
Mvh Mirjana, Mario och Marina




 Ett stort tack till er för jag fick äran att göra tårtorna till 1 årsdagarna :)




1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! Jag visade den här sidan för sambon och när lilla bebisen ska döpas en gång så blir det från dig vi köper, helt klart. Önskar mina tårtor kunde bli lika fina. ;)

    SvaraRadera