Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 9 februari 2012

Ruts namngivningstårta!



Den här tårtan gjorde jag till Ruts namngivning!
Mamma Ida ville ha en vit tårta med fotspår över tårtan, en bebis & lila & gröna detaljer.
Fotspåren var inte helt lätt att göra på en våningstårta!
Man ser ju inte helheten innan, men jag tycker det blev fint =)




Så här skrev Ida till mig;

Hej Linda,

Tack för att du gjorde tårtan till Ruts namnkalas! Den var jättefin och riktigt god :)

Mvh Ida


Tack Ida för att jag fick göra tårtan till Ruts dag =)


Tårtan är till ca 30 pers & fylld med blåbärsmousse & vitchokladfluff.
Täckt med sugarpaste.

6 kommentarer:

  1. Vilken jättesöt tårta Linda! Lilla bebisen är ju helt underbar!

    SvaraRadera
  2. Jättefin Linda! Väntar spänt på min första beställning av en trevåningstårta =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ann! Ja, jag har gjort ett par stycken nu, du får föreslå det till den som vill köpa doptårta nästa gång =) det är riktigt roligt att göra!

      Radera