Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 13 februari 2012

Meyas Doptårta!


Doptårta till Meya
En rosa tårta med bebis i dopklänning, med något hjärta jämte bebisen
& blommor var önskemål till doptårtan.
Men jag ville testa något annat (självklart okej för mamma Lina)
Hjärtan tema ville jag använda & Jag blev faktiskt väldigt nöjd med kanten runt tårtan,
jättekul att testa något nytt







Jag fick ett mail av Lina där det stod;

Tack så jätte mkt för den fina tårtan! Vi är helnöjda! Du är verkligen duktig med dina tårtor! Uppskattad av alla!

Med vänlig hälsning, lina

Tack Lina, för att jag fick äran att göra doptårtan till Meyas dag!!



Tårtan är fylld med päronmousse & after eight fluff.
Spacklad med grädde & täckt med sugarpaste.



1 kommentar:

  1. Åh vilken jättesöt tårta Linda! Du ska verkligen vara nöjd med den :)

    SvaraRadera