Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 17 februari 2015

Kvällskurs

 För någon vecka sen så hade jag en rolig kurs, 
det var arbetskamraterna ifrån Kirurgiska vårdenheten-sektion 2 i Eksjö som 
hade födelsedagsfest för 4 kvinnor =)

De beställde tårtorna av mig, som jag täckte med sockerpasta. Jag tog med tårtorna till festen & visade rosor, småblommor, blad, fjärilar & pärlband. Så fick de 4 födelsedagsbarnen testa olika dekorationer & dekorera tårtorna!
En mycket uppskattad & rolig kväll =)
Tårtorna var fyllda med hallonsylt+hallonmousse & dumlefluff.
Tack för jag fick äran att hålla i kursen & baka tårtorna!!

Är ni intresserade av att ha en kurs med mig? kontakta mig så kommer vi fram till något! 
Jag erbjuder oxå schemalagda kurser för den som vill lära sig lite extra, 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar