Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 29 februari 2016

Doptårtor

 Åsa beställde den här tårtan till sonen Vildes dop.
Ca 30 bitar, glutenfri & fylld med blåbärsmousse & vitchokladfluff. 

Hej Linda! 
Vill tacka för den fantastiska tårtan, Så otroligt god och sååå fin. 
Vi är supernöjda. Tack så mycket 💕 MVH / Åsa med familj



 En 3 våningstårta till Isabellas dop!
Ca 35 bitar & fylld med passionsfruktmousse & mjölkchokladfluff.

 Hej Linda! Tack för en fantastisk fin tårta, den smakade super gott. Alla gäster tyckte om den och jag kommer definitiv att beställa från dig igen mvh Sandra

 Den här stora tårtan till 70 bitar gjorde jag till Ludvigs dop. 
Fylld med blåbärsmousse & vaniljkrämsgrädde. 

Så himla nöjda! Var verkligen jättegod! 
Frida beställde den här tårtan till sin dotter  Meijas dop!
2014 så fick jag äran att baka deras bröllopstårta 
Doptårtan är till ca 45 bitar & fylld med passionsfruktmousse & vitchoklad. 


 Eva beställde de här tårtorna till Alvins dop. 
Den mindre tårtan är till 10 bitar & 2 våningstårtan är till 20 bitar. 
Tårtorna är fyllda med skogsbärsmousse & vaniljkrämsgrädde.



Jag har fått äran att baka många tårtor till Madleines familj!
Nu var det dax för dop för Astrid. 
Jag fick fria händer, bara tårtorna var rosa. 
Så jag testade att göra en barnvagn på den ena tårtan!

Ca 30 bitar & fyllda med hallonmousse & vitchoklad. 

Hej
Tack så mkt för de fina doptårtorna, barnvagnen var hur söt som helst. Alla gästerna var imponerade av hur fina de var och hur goda de var. Tack än en gång.
Med vänlig hälsning Madleine



 En 2 våningstårta till Hannes dop!
Ett lam på toppen & stjärnor i grått & blått. 

Ca 25 bitar & fylld med päronmousse & aftereightfluff. 

Tusen tack för Hannes fina doptårta som blev precis som jag hade tänkt om inte ännu bättre!! Alla gäster berömde den och tyckte den var jättegod
mvh Sofia


 Eleonore beställde den här tårtan till sonen Viktors dop.
Ca 15 bitar & fylld med hallonmousse & mjölkchoklad.

Hej!
Viktors doptårta var så otroligt fin och god! Vi är så nöjda och gästerna var så imponerade. Väldigt gott med hallon / mjölkchoklad. Vi återkommer!  Mvh Eleonore


 Maria beställde en doptårta till Elsas dop.
Jag fick fria händer bara den var 2 våningar & gick i rosa. 

Fantastisk doptårta Linda! Både vacker och underbart god! 
Vi är verkligen nöjda! Med vänlig hälsning, Mia

 Therese beställde de här 2 tårtorna till dottern Elise dop!
Ca 35 bitar & fyllda med passionsfrukt & mjölkchoklad.

 Jeanette åkte ända från Halmstad för den här doptårtan! 
Ca 25 bitar & fylld med hallonmousse & vaniljkrämsgrädde. 

Stort tack för att jag fått äran att baka till era dop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar