Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 8 januari 2009

Min nya blogg

jag byter till blogspot istället!
hörde att de var bättre, så jag testar här ett tag.

igår började jag jobba, skönt faktiskt, att komma hemifrån lite å gå där i sin egna värld :)
det är 2 timmar på kvällen när Robban kommit hem.
igår var Alex å jag å fikade hos Erika, hon bjöd på semlor, jätte gott! å det var lika trevligt som vanligt att träffa henne.
Var i stan å handlade lite idag med så mamma hade Alex en stund.
Hände vist en liten olycka med bilen då, ja det var ingen fara men det var inte mitt fel! såg de när jag kom hem, blir så arg för folk bara sticker när de gjort något fel!!
så får en annan stå där å se dum ut å betala! din jä*el!!

men så är livet! fick god mat hos mamma iallfall :)

hade punka på ett däck till barnvagnen, vi hade vist kört på en tagg eller nått!
tänkte att vi får nog köpa en ny vagn men det vill jag ju inte redan.
men det lagade mikael, tack för det!

nehe.. nu har jag lite annat att göra! pussa på mina prinsar kanske :)

1 kommentar:

  1. Hoppas du kommer trivas med denna bloggen då :) Finns ju en del man kan trixa med. Det var kul att träffas igår. Hoppas vi kan ses snart igen. Funderade faktiskt på om vi kunde träffas och äta middag någon kväll, alltså med Robban och Clas med? du kan ju tänka på saken. Ha det så bra! Kramar Erika

    SvaraRadera