Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 25 april 2009

vilket skönt väder det är!
nu har vi varit i trädgården i två dagar och grejat, rensat och krattat överallt! jätte skönt att ha det gjort och fint blir det med.
Igår kom Erika och Clas, så vi grillade gott och hade en trevlig kväll. Det var jätte kul att det äntligen blev av, och vi får hoppas att de blir snart igen :) Alex tycker jätte mycket om Erika, han blir så glad när hon gosar och busar med honom.
Idag kom Robbans pappa och Maggan ut och grillade, jätte gott var det. Det var skönt att ha lite barnvakt en stund så jag kunde sitta och njuta i solen, har inte blivigt så mycket med det.

Våran granne är väldigt konstig, vi har ännu inte hejat på varandra. När hon är ute så tittar hon inte änns åt vårat håll, låtsas som hon inte ser oss. Och jag iallafall tänker inte skrika hej till en rygg. men innan så kollade hon lite då sa Robban "hej hej" rätt högt och hon bara tittade bort och gick! jag tänkte att hon inte hörde men det måste hon ha gjort, ja, gamla människor, hon har typ redan bestämt sig för att hata oss eller nått.
ja, vad ska man göra i denna situationen?
vi behöver ju inte vara bästa vänner med henne men det skadar ju inte att heja iallafall.

1 kommentar:

  1. Det är så mysigt och roligt att han tycke rom mig, förhoppningsvis kommer han ihåg mig när vi träffas :) otrevligt av henne egentligen men tyvärr är det ju många som är såna mot sina grannar. Tur att ni har en massa andra runt omkring er. Ha det så bra! kramar

    SvaraRadera