Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 4 juli 2009

Igår fick vi vagnen, trodde inte den skulle komma för den kom till Affären efter 5. Trodde den kom till posten! Jag är super nöjd, en jätte smidig och stabil, snygg vagn :) Så perfekt bara! Så jag ångrar mig verkligen inte att jag sålde den andra.

Igår fick jag träffa min lilla kusin Alicia för första gången, hon är 2 veckor gammal.
Jätte liten fin bebis! Så mysigt, ja, asså det är helt otrolig vad man glömmer fort.
Idag är våran lille skatt 10 månader! Redan! Det går otroligt fort.
Våran älskling som kom ut ur mammas mage för 10 månaders sen har blivit en stor kille nu.
Det är full fart framåt och allt som man inte får röra är roligast!
Ni betyder mest för mig, mina pojkar. Jag älskar er!

Kom precis hem från min underbara mamma och Mikael.
Jag älskar dig mamma, du är den starkaste och bästa mamman i världen, tack för att du finns!
Ja, vad skulle man göra utan sin familj?


1 kommentar:

  1. ja håller med . familjen är det bästa <3 . kompisar e bra med :) , saknar er.

    SvaraRadera