Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 14 oktober 2009

Nu sitter jag hos mamma, Alex sover så gott i vagnen.
Vi var ute och busade innan, han tycker det är så kul att vara ute :)
Snart blir det god mat som mamma lagat!
Vi var och hämtade ett köksbord och 6 stolar på materialmännen i måndags men vi var inte nöjda, satte ihop 4 stolar. Alla var "vingliga" (benen var inte lika långa) och väldigt dålig kvalite. En stol var redan lite sprucken i ryggen. Så vi ska lämna tillbaka det idag.
Det får bli Ikea istället :) men då självklart när man hittat något man gillar så finns inte stolarna hemma :( surt!! vill ju har nytt nu, annars kanske jag ångrar mig! nej, det gör jag nog inte :) jag vill ha ett mindre bord. ja, vi får se hur det blir men nytt blir det iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar