Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 25 september 2013

Födelsedagstårtor


 Gufran beställde tårta & cupcakes till sin man Sergon på hans födelsedag!

Hon ville ha en 2 våningstårta med spindelmannen på & cupcakes i passande färger

Tårtan är till ca 20 pers & fylld med hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.
Cupcaksen är blåbärsmuffins med vitchokladfluff på.

 Hon skrev till mig efter:

Hej Linda
Tårtan uppskattades jättemycket från min sambo och cupcakesen var supergoda ,
 jag är dig evigt tacksam och jag kommer definitivt vara en trogen kund,
Tack så mycket






 Linda beställde en tårta till sin egna födelsedag! :)

Hon tycker mycket om handväskor & rosa!

Tårtan är till ca 10 pers
chokladbotten fylld med hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.

Linda skrev till mig efter;

Hej.
 Tack för den vansinnigt fina tårtan!!! 
Passar ett handväske -freak som mej, .
 Å den var lika god. 
Jag återkommer med fler beställningar när det är dax.
 Tack igen. 
Med vänlig hälsning, Linda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar