Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 7 maj 2014

Födelsedagstårtor till vuxna!


Den här söta fika tårtan gjorde jag till Louise 25 årsdag!
Hon önskade sig en tårta med lila & mindre tekoppar, tekanna & lite fika =)

Förra året gjorde jag den här tårtan till Louise  .
Jag fick oxå äran att göra deras Bröllopstårta i höstas.

Tårtan är fylld med chokladbottnar
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad. 

Louise skrev till mig;

Hej Linda!
Tack så mycket för den underbara tårtan!
Den blev så otroligt fin & söt.
Precis som jag ville ha den.
Alla gäster blev impade trotts att jag beställt ifrån dig innan, & de sett dina tårtor tidigare.
Man blir aldrig besviken när man beställer ifrån dig!
Tack för att du förgyllde mitt 25-årsfirande.
/Louise





En Leksandstårta till Thomas 30-årsdag!

Tårtan är fylld med
chokladbotten
vaniljkrämsgrädde & hallonsylt+hallonmousse.

Thomas syster Emma som beställde tårtan skrev; 

Hej Linda!!
Tårtan var fantastisk!!! Som alltid!!
Smakade så himla gott & bror blev hur glad som helst!
Alla var jätte imponerade!!
Tusen tack!!! kramar







Birgitta ville överraska sin dotter Angelica (som beställt många tårtor av mig innan)
på hennes födelsedag!
Så Birgitta beställde en tårta med Vätternrundan tema på ;)
i år är Angelicas projekt Vätternrundan!
Så jag gjorde Vättern, en cykel & text på tårtan.

Den är fylld med
Marabouchoklad & jordgubbsmousse.

Birgitta skrev till mig;
Hej & tusen tack för en god & fin tårta.
Angelica blev jätte snopen, när det inte blev en banantårta.
Men även hon tyckte att den var god & rolig. 
Kram Birgitta. 

Angelica skrev;

 Hej Linda!!! 
Jag måste bara skicka ett meddelandet och tacka för den super goda tårtan jag fick 😊. Jag blev minst sagt överraskad, jag hade verkligen ställt in mig på att få en banantårta. 
 Fyllningen var jättegod, den perfekta kombinationen. 
Mamma sa att du hade många tårtor den helgen men du gjorde min ändå. Det är vad jag kallar ödmjukt och väldigt snällt! 
Den var väldigt snygg och häftig. Japp nu är det vätternrundan nästa!!! 
Jag hittar alltid nya projekt hihi. 
Tack igen Linda!!! Dig kan man lita på



Min mammas sambo Mikael har fyllt år & skulle ta med sig en tårta till jobbet.
Jag fick göra vad jag ville så jag passade på att testa att sätta pärlor på sidan utan det quiltade mönstret emellan! & jag tyckte att det blev väldigt fint! 

Tårtan är fylld med
hallonsylt+hallonmousse & mjökchoklad.


Alla tårtor är spacklade med smörkräm & täckta med sockerpasta. 


Ett stort tack till alla er!! <3 i="">

1 kommentar: