Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

söndag 10 augusti 2014

Våningstårtor till Barn!!


Santa har beställt födelsedagstårtor av mig innan till sina söta flickor! 
Nu var det dax för Stephanie att fylla 3 år & Christiana 2 år.

Här finns tårtorna Santa beställd innan;

Santa ville ha en 3 våningstårta, rosa & vit med quiltat mönster, ränder & prickar.
Flickornas namn i klossar & en stor rosett på toppen!

Tårtan är fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchokladfluff.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Santa skrev till mig;

  Tack Linda för tårtan!
Den Var ännu vackrare än vad jag hade tänkt mig.. 
Du Gjorde Den mer än perfekt. 
Smaken var absolut det godaste, alla som var på festen älskade tårtan...❤




Marjana beställde en 2 våningstårta med 
Doctor mcstuffins på till dotterns Marinas tvåårsdag! 
 Jag gjorde Marinas 1 årstårta förra året. 

 Tårtan är fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchokladfluff.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Marjana skrev till mig;

Hej Linda! 

Oh tårtan!! 
Den var helt underbar, jag är så glad att vi hittat dig som gör dessa fantastiskt goda tårtor! :) 
Den var så fin, finare än vad jag kunnat föreställa mig! 
Tusen tack! :) 


Ha det bra! :)
 






 Christine beställde den här tårtan till sin dotters 10 årsdag!!
 Förra året gjorde jag den här tårtan till 9 årsdagen

De önskade sig en Paris inspirerad tårta med Eiffeltornet på.  Tårtan skulle gå i färgerna rosa, vit & svart & strass.
 Vi bestämde att vi köper ett Eiffeltornsom hon kan spara som minne, 
då jag inte vågade mig på att göra ett ;)

Jag gillar mittersta tårtan, det var ett mönster som jag inte gjort innan & det blev väldigt fint!

Tårtan är fylld med blåbärssylt+blåbärsmousse & vitchokladfluff.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

När Christine & hennes dotter sett tårtan ringde hon &
 de var såååå himla nöjda med den, den kunde inte varit finare! 




 En 2 våningtårta till Alvas 1 årsdag!
Linda beställde en rosa tårta med quiltat mönster & silverpärlor, blommor & en krona på toppen. 

Tårtan är fylld med hallonsylt+hallonmousse & vitchokladfluff.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

Linda skrev till mig;

Hej. 
 Vill bara skriva & tacka så jätte mycket för tårtan! 
Den var verkligen perfekt riktigt snygg & det bästa var att vi även fick en bit över tills idag! 
Kommer absolut rekommendera dig.




 En 2 våningstårta till Axels 1 årsdag!!
Hanna önskade sig en tårta med Babblarna på till sonens kalas. 

Tårtan är till ca 20 pers.
 laktosfri & fylld med
bananmousse & mjölkchokladfluff. 
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.




 Till Olles 1 årsdag gjorde jag den här tårtan!
Lina önskade sig en blå 2 våningstårta med stjärnor & prickar i härliga färger.
& klossar med namn.

Tårtan är fylld med
bananmousse & mjölkchokladfluff. 
Spacklad med smörkräm & täckt med marsipan.

Lina skrev till mig;

Den var jättegod, 
alla var precis hänförda av hur otroligt fin den var & alla 
(både födelsedagsbarnet och hans gäster) tyckte den var supersmarrig :)
 Vi återkommer;)





 Sanela beställde tårtor till döttrarnas födelsedagar!
Nora fyllde 4 år & önskade sig en rosa tårta med Mimmi på. 
Till 1 åringen, Minna gjorde jag en liten mindre tårta som hon fick smaska på ;)

Tårtorna är fyllda med passionsfruktsmousse & vitchokladfluff.
Spacklade med smörkräm & täckta med sockerpasta.

Sanela skrev till mig;

 Tack Linda, 
tårtorna var så perfekta o sååå fina!!!!! 
Figuren Mimmi så fin, barnen var överlyckliga! 
Den var även jätte god, så gott med passionfrukt och vitchoklad!!!
 Tack så mycket



 En 2 våningstårta till Moas 8 årsdag!

Emma beställde en tårta till sin dotters födelsedag.
& en till sin 30 årsdag som kommer i ett annat inlägg :)
Moa tycker mycket om hästar så de önskade sig en hästtårta.

Tårtan är fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Emma skrev;

Dom var helt underbara.
Du ska ha ett stort tack för det fina jobbet.
Alla på festen tyckte dom var jättefina & goda.
Så jag kommer beställa fler gånger om jag får :)
hoppas du får en fortsatt fin sommar! 

kram kram 


Till Lillies 1 årsdag önskade sig hennes mamma Sara en 2 våningstårta med 
Minior på från filmen, Dumma mig. 

 Tårtan skulle vara rosa & likaså Miniors Byxor.  ;)

Tårtan är fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchokladfluff. 
spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

Sara skrev till mig;

Hej den va jätte god :)
alla tyckte om den
Tack så jätte mycket :)




 Ett stort tack till alla er som beställt tårta av mig till era barns födelsedagar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar