Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 4 januari 2016

Lokal i Nässjö

 Äntligen har jag hittat en lokal i Nässjö, på Centralgatan! 
Nu är renoveringen i full gång, spackla, slipa & måla tak & väggar.
& idag beställde jag tapeter till en fondvägg!

Köket med all dess inredning med skåp, hyllor m.m. är beställt & kommer nästa vecka så då måste väggarna vara klara, iallafall det som ska målas, men det hinner vi nog!
Sen ska elektrikern sätta upp nya lampor & kontakter. 
Ett handfat ska sättas in, samt fläkt.
så det är svårt att säga när jag kommer flytta in till Nässjö men jag hoppas på 
slutet i Februari/ början på Mars. 

Det känns fortfarande lite overkligt! Ska jag verkligen våga satsa på en lokal? 
Med alla omkostnader som det innebär?  
Ja, jag har funderat på detta i minst ett år nu & jag kände att ska jag satsa så ska jag satsa nu!
Vi är väldigt trötta på att ha det i hemmet så det ska bli väldigt skönt att få en egen lokal. 
 Jag hoppas såklart på många nya kunder när jag finns mer centralt.

I lokalen så är det tänkt att man hämtar sina redan beställda tårtor. 
Jag kommer alltså inte ta emot beställningar i lokalen, utan det sker som tidigare 
via telefon, mail eller facebook. 
Jag kommer att ha en företagstelefon, 073-6749040, som man kan nå mig på följande tider;
Måndag - torsdag : 09,00-16,00 
Fredagar: 10,00-18,00

Övrig tid är jag ledig & jag svarar på mail/sms under de tider som står ovan.
(Tiderna kan komma att ändras).
Beställningarna har redan börjat att komma in och är ni intresserade av att beställa tårta av mig under 2016 så gå gärna in på hemsidan, där finns priser & kontaktformulär.
Vid större beställningar så som bröllop & dop så kan ni boka erat datum redan nu. 
Under April-September så har jag högsäsong & blir fullbokad fort, 
så boka gärna in erat datum redan nu! 
 
Jag kommer att ha semesterstängt v. 28-31. 

Jag ser verkligen fram emot ett spännande år!
Med många nya utmaningar, nya kunder & äran att få baka tårtor till er i den nya lokalen!! 


Här kommer några bilder, före & efter på väggarna & taket som vi fixat! 
Fler bilder kommer när vi renoverat mer!

Före


 Före

Före

 Före

 Efter


 Efter

 Efter



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar