Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 28 februari 2017

Doptårtor

 Ja, bättre sent än aldrig kan man säga i detta fallet ;) 

 I augusti döptes Minoo & då beställde de den här tårtan till dopfesten. 
3 våningstårta med krona, blommor & fjärilar!
Ca 45 bitar fylld med hallonmousse & vitchoklad. 

 Tårtan va jätte god, kul med lite annorlunda smak 😋👌🏼

 Jag fick äran att baka Louise & Joakims bröllopstårta 2013. 
I höstas hade dem Barnvälsignelse för deras dotter Felicia & då beställde de den här tårtan!
Ca 15 bitar, chokladbotten fylld med körsbärsmousse & vitchoklad. 

Hej. Tack så jätte mycket för den goda tårtan. Smakerna fungerade jätte bra och alla gästerna älskade den. Tyvärr gick ju inte huvudpersonen smaka men hon tackar också 😉
Men både jag och min man är så glada att du orkade ville ställa upp och göra tårtan. Tack än en gång ❤ /Louise Roos

 Vivian beställde den här tårtan till sin dotters dop. 
2 våningar till ca 40 bitar. Fylld med bananmousse & mjölkchoklad. 

Fina Linda. Tack så jätte mycket för den läckra tårtan. Smakerna var utsökta 😘. Alla va jätte nöjda. Alla frågade om tårtan o jag berättade om dig. Så jag kommer definitivt fortsätta att rekommendera dig för andra. Tack så mycket återigen
💕

 Det är så kul med alla kunder som återkommer! 2015 fick jag äran att baka Jennie & Stefans bröllopstårta. För ett tag sen hade de dop för deras dotter Linnea. 
Och jag gjorde den här tårtan i 2 våningar i rosa & vitt, med en bebis, volanger, rosett & linnéor på. 
Samt en glutenfri cupcakes. 

Jennie skrev på min instagram; 
Tack för en supertårta på alla sätt!!

 Lina beställde den här tårta till sin dotter Signes dop. 
2 våningar i rosa & vitt med bebis & blommor. 
Tårtan är till ca 40 bitar & fylld med passionsfrukt & vitchoklad. 


 Malin beställde en stilren tårta till sonen Vilmers dop. 
Med blåa klossar och quiltat mönster med blå pärlor.
Ca 15 bitar & fylld med citronmousse & vitchoklad. 

2015 gjorde jag en doptårta till Laura som James & Madelene beställde. 
I början av året var det dax att döpa deras andra dotter Isabelle, så då beställde dem den här tårtan till dopet. 
Ca 35 bitar & fylld med hallonmousse & mjölkchoklad. 

Hej Linda. 
Jag vill bara rikta ett stort tack för tårtan du gjorde åt oss i lördags. 
Tårtan var fantastisk i både smak och utseende. 
Tack för allt. 
Mvh  James & Madeleine

 Emilia beställde den här tårtan till sonen Adrians dop. 
En 3 våningstårta i blått & vitt.
Tårtan är till ca 20 bitar & fylld med hallonmousse & vitchoklad. 

En 2 våningstårta till Nils namngivning. 
Karolina önskade en 2 våningstårta i vitt, grönt & turkost. 
Tårtan är till ca 20 bitar & fylld med blåbärsmousse & vitchoklad. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar