Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 27 februari 2009

Idag fick vi gå upp tidigt! Alex brukar sova så länge men idag har vi varit å hälsat på på dagiset där jag jobbade innan, det var jätte trevligt att träffa alla igen.
Det var ju ett tag sen!
Sen åkte vi till bvc å träffade 3 andra mammor och deras små bebisar, de är 1 månad mindre än Alex och man ser att det händer mycket i denna åldern.
Min lilla plutt är snart 6 månader, tiden går så fort!
Ja, det var jätte trevlig iallafall, och vi fick träffa Emelie och Kevin med, de har jag ju längtat efter :) Så vi bestämde att hon skulle
komma och hälsa på oss nästa vecka, vilket ska bli jätte kul :)

Ikväll ska vi till Robbans mamma och hälsa på alla!
Ja, det blir lite mycke idag, men det ska nog gå bra.

Jag älskar dig Robban, vad hade jag gjort utan dig? Jag är så lycklig för vi fått en så fin och underbar son tillsammans. Du och jag föralltid :)

Måste ringa till Linnea i helgen med, om du ser detta så vet du att jag tänkt göra det!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar