Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 9 mars 2013

Grattis Mamma 50 år!




I torsdags fyllde min älskade Mamma 50 år!
Idag är hennes födelsedagsfest & jag har gjort den här tårtan till festen.
 







 Jag tog tillfället i akt att testa lite nya metoder på tårtan 
som jag inte testat tidigare.

 Tårtan är fylld med 
marabou mint krokant & päronmousse,
 en mycket god kombination!



De 3 cupcaksen är gluten & laktosfria. 
 

 Stort grattis underbara Mamma!!!

7 kommentarer:

  1. Mkt bra smakkombination ;-)
    Bra val!

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Hur gjorde du kvistarna bladen sitter på?

    Hälsning Anna
    www.iannasskafferi.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!
      Tack så mycket :)
      Det är floristtråd & floristtejp jag använt mig av.
      Mvh /Linda

      Radera
  3. Fin! Är det svårt att använda en sån "stencil" och göra mönster på sidan av tårtan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      nej, det var inte så svårt :)

      Radera
  4. Stort tack för den underbart fina tårtan,vilket jobb du har lagt ner!!!Smaken var perfekt!!! Många kramar Mamma

    SvaraRadera