Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 22 augusti 2011

bröllopstårta till Linda & Rolf


I lördags gifte sig Linda & Rolf.
Och jag fick äran att göra deras bröllopstårtor!



Vinröda rosor med murgröna & vinröda hjärtan ville de ha på sin bröllopstårta.
Jag testade att göra ett stort hjärta av små & tyckte det blev fint =)





Tårtorna är till ca 76 personer & fyllda med hallonmousse & vitchoklad.
Dekorationer i marsipan & sugarpaste.

Jag gjorde också 1 glutenfri, 1 nötfri & 1 laktosfri cupcakes!
Chokladmuffins med hallonmousse.




Jag fick ett fint kort med texten;
Tack för en underbart vacker tårta och hur god som helst.
Den var uppskattad av alla.
Linda & Rolf



Tack Linda & Rolf för jag fick äran & förtroendet att göra eran fina bröllopstårta!




7 kommentarer: