Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 14 mars 2013

1 årstårta till Celina


Den här härliga tårtan gjorde jag till Celinas 1 årsdag!
Jag trodde knappt att jag skulle klara av det, jag fick veta på onsdagen hur den skulle se ut & den var färdig på lördagen & flera moment/dekorationer som är på tårtan har jag inte gjort tidigare.
Tex en stor rosett, zebra mönster, & stående stora blommor!

Christine ville ha en 3 våningstårta till sin dotters 1 årsdag.
Den nedersta skulle vara i zebra mönster med en stor röd rosett, den mellersta gul med prickar i olika färger med klossar & den översta röd med rutmönster & pärlor och en stående 1:a & 4 stycken stående blommor!



Tårtan var väldigt rolig att göra :)

Den är till ca 30 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.


Så här skrev Christine till mig;
 
tack så hemskt mycket för tårtan ,linda!
 jättefin o mycket god! 
alla var nöjda o belåtna:)
mvh christine



Ett stort tack till er för jag fick äran att göra Celinas 1 årstårta! 

3 kommentarer:

  1. Åh den är heeeeelt fantastisk

    SvaraRadera
  2. Oh så häftig och annorlunda tårta! Jag tyckte om rosetten :). Den var fin! :). Mvh Angelica Säleby

    SvaraRadera