Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 25 januari 2012

Smålandstidningen!


Igår var jag med i Smålandstidningen!
Så ni som inte fick chansen att läsa artikeln om Lindas Tårtor kan göra det här =)
Den lilla artikeln var på första sidan!
Det var lite synd med bilden, jag hade förberett massor med dekorationer för Tidningen skulle komma så syns inte dekorationerna så väl!
Men jag är glad att jag fick vara med i tidningen =)
Igår hade jag nästan 600 besökare på bloggen ;)

8 kommentarer:

  1. Grattis till företaget. Och vad kul att få vara med i tidningen! Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att få vara med i tidningen =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera
  3. Härligt att du fick lite "reklam" i SmT. Tycker det var en härlig artikel (klart jag måste säga när jag jobbar på SmT).

    Vi återkommer gärna, när vi firar bröllopsdag.

    Hälsningar familjen Jakobsson Magnusson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! ni är så välkomna till Bröllopsdagen :)

      Radera
  4. Vad roligt.. då har vi båda varit med i tidningen nyligen :)
    Hoppas det ger dig en kick framåt.. det är du värd.. Lycka till framåt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir Carola! tack så mycket för dina fina ord =)

      Radera
  5. Hej, halkade av en ren slump in på din blogg. Jättefina tårtor du gör. Själv titulerar jag mig som nybörjare inom tårtdekorering men älskar att baka. Har smått funderat på att starta eget, och jag har alltid trott att man måste ha ett speciellt "tårtkök" för det men så läser jag i artikeln om dig att du fått ditt kök godkänt för hantering av livsmedel. Och då blir jag nyfiken, hur går det till???

    SvaraRadera