Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

söndag 29 januari 2012

Daniella & Oscars Bröllopstårta!


Daniella & Oscar var med i programmet Kär & Galen på kanal 5 i November.
Självklart så vann de & gifte sig i tv!
I lördags så hade de sin bröllopsfest för släkt & vänner.
Jag fick äran att göra tårtan!!




Vinröda rosor & murgröna ville paret ha på sin tårta.
Jag har länge velat testa att göra en bunden bukett i sugarflowers,
nu tog jag tillfället i akt & testade att göra buketter!
Det tog lång tid men jag blev väldigt nöjd för att vara mina första!








Bröllopstårtan är till ca 60 pers & fylld med
passionsfrukt & vitchoklad.
Spacklad med grädde & täckt med sugarpaste.
De 2 cupcaksen är glutenfria.



Stort Grattis Till Bröllopsparet!!

2 kommentarer: