Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 12 januari 2012

Jul födelsedagstårta!


Jag har helt glömt bort att lägga in bild på Anettes födelsedagstårta!
Jag lägger in bild på alla mina tårtor, oftast någon dag efter den blivit hämtad, men detta var dagen innan julafton så jag glömde helt bort det!

Anette fyller år på julafton och ville ha en födelsedagstårta!
Tårtbotten är glutenfri fylld med passionsfrukt & vitchoklad, täckt med sugarpaste.
Tårtan är till ca 20 pers.

Anettes dotter Linda skrev så fint på min sida på Fb;
Stort Tack Linda för den fina och goda tårtan du gjorde till min mamma! Den blev en succé. Min mormor har aldrig ätit en så god tårta i hela sitt liv sa hon :)
Mamma sa att hon kommer beställa all tårta hon behöver av dig :) god fortsättning! Kram Linda
Tack så mycket Linda med familj för att jag fick göra tårtan =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar