Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 23 mars 2009

Idag har jag och mamma varit på modevisning, det var jätte kul, man fick massa olika tips.
Hon som visade var jätte bra och passade självklart i allt, men man fick massa tips som man ska gå efter när man köper kläder! Men jag hittade en jätte snygg klänning, ett par skor och en bolero.
Jag är jätte nöjd :)

I fredags gick vi en sväng till pappa för polacken är här och tatuerar nu, sen gick vi alla till mamma och åt där, så vi hade en trevlig kväll.
I lördags klippte vi våra äppelträd som inte var så små! Klippte bort skit mycket!
Skönt att ha de gjort!

Alex och jag var på öppna förskolan idag med, det var jätte trevligt att träffa andra mammor och barn, Alex var jätte duktig och satt och lekte med massa saker.
Självklart är de ju roligt med nya saker.
Det är varje måndag så jag ska försöka gå på det. Beror ju på hur natten varit och hur trött man är, nätterna är oftast bra och inatt som han helt underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar