Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 27 augusti 2009

Idag har jag hunnit med mycket, bl.a. putsat fönsterna, planterat om blommor (köpte nya krukor när jag va på stan med Erika igår, tack för en trevlig dag :)
så tog Alex och jag en långpromenad, han somnade så jag rensade i landen, och gjorde fint på trädgården. det var ett tag sen som någon tog upp ogräs här hemma! Ja, men så är det, det bästa hade varit om ogräset tagit hand om sig själv! =)
Sen iallafall kom min älskade mamma på en kopp kaffe, hon är världens bästa mamma! Jag älskar dig!

Sen lagade jag mat, och gick o jobbade när älskling kom hem ifrån jobbet.
När jag var klar med jobbet så klippte jag gräset, och Robban badade sötaste Alex, som nu sover så gott!
Sen ska jag möta Camilla när hon slutat jobba och ta en promenad!
Ja, idag känns som en bra dag.
Imon ska vi träffa Malin & Michelle och gå på marknaden i Nässjö.
På kvällen ska vi till mamma & Mikael på kräftskiva, mums!
Jag ska baka en tårta, är inne för det här med tårtor och sånt!
På lördag ska jag åka med några som jag aldrig träffat, vi ska ner till Kungälv och gå på tårtutställning! Det ska bli kul och spännande :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar