Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

söndag 30 augusti 2009

Igår var jag i Kungälv med 4 jätte trevliga och härliga tjejer!
Vi kollade på massa fina och häftiga tårtor. Jag handlade massa saker till tårtdekoration m.m. så jag har nog hittat mitt intresse :) Men jag har inte gjort någon tårta än! haha, det blir en på Alex kalas sen ska jag öva lite.
Jag är verkligen intresserad av detta, och de jag har pratat med som håller på säger att man blir fast i de :) Ja, vi får se hur detta ska gå!




Det var några tårtor som tävlade
och jag röstade på denna.



En jätte fin tårta som jag med la min röst på.
Så fina detaljer :)







Idag har Alex och jag varit på loppis med mamma. Jag köpte massa saker, bla. fina barntavlor, och jätte mycket fina kläder till Alex.

3 kommentarer:

  1. kul grej. Vilka fina tårtor =)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med tårtan till sonen! och som sagt, lätt att bli fast i detta intresse! Snart bakar du tårta till alla möjliga tillfällen :)
    Du får väl hänga på på nästa tårtdate!

    SvaraRadera
  3. Vi får hoppas att det går bra :) självklart vill jag följa med på nästa tårtdejt, hoppas att de blir snart :)

    SvaraRadera