Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 15 juli 2010

Tänkte berätta lite om vad som händer till hösten, skriver aldrig längre utan det har blivit en tårtblogg där jag delar med mig av mina tårtor & cupcakes.
Men nu skriver jag ett inlägg =)
Som vissa av er redan vet så blev jag varslad från jobbet, (de varslade typ 30 st)
Det var i februari så det är ju ett tag sen nu, men jobbar sista dagen imon.
Iallafall, funderade mycket på vad man ska göra när man får sluta. Ska jag gå som vikarie, plugga, söka andra jobb m.m...
Men jag bestämde mig för att söka in på bageri & konditori på Ultra i nässjö, fick de roliga beskedet för någon vecka sedan att jag kom in.
Tack vare Anna
så har jag hittat något som jag verkligen tycker om att göra och som jag vill jobba med i framtiden.
Det var Anna som ledde in mig på detta & hon frågade om jag ville följa med på Scandinavian cake show 2009, det ångrar jag verkligen inte att jag gjorde!!

Inte nog med det så var det en arbetsledare över Ica Maxi bageri i Jönköping som kollade in mina tårtor på internet, jag fick provjobba där i 2 dagar & nu har jag fått lite tider som jag ska jobba där i höst & även hoppa in extra på helger =)
Jag är verkligen glad & tacksam för detta!!



4 kommentarer:

  1. tjoohooow du är så duktig och jag är så glad för din skull!!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Jossan =) kram

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt att höra att det går så bra för dig :) Lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Anna! & det är ju tack vare dig =) kram

    SvaraRadera