Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 2 februari 2011

Cupcakes


Cupisar till svärfar, han & Maggan förlovade sig för ett tag sedan.
Så svärfar fick present av arbetskamraterna, då ville han bjuda dom på något fint
så det blev de här cupcaksen!



Chokladmuffins med vitchoklad i, blåbärsmousse & sugarpaste.
När jag lagt in korten i datorn så såg jag att de var rätt suddiga, de här var bäst bland typ 10 kort, för man måste ju ta många kort...för många blir det ibland ;)


3 kommentarer:

  1. Jättefina! Jag måste lära mig att spritsa så att jag också kan få en så där snygg kans på capcakesn.

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Jag råkade klicka in hit av en slump och herregud vilka vackra skapelser du gjort. Jätte imponerad, verkligen! Du har en talang :)
    Dig tänker jag följa, ska bli kul och se dina kommande projekt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Erika- men jag tycker inte att jag spritsar så fint, det är verkligen en konst.

    Tack så mycket Marsipan Freak för dina fina ord. Jag blir jätteglad =)
    Kul att du vill följa mig =)

    SvaraRadera