Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 8 mars 2011

Semledagen!


Idag är det ju semledagen!
Vi gjorde massvis med semlor i skolan idag, med fördeg utan fördeg, karlsbader deg, wienerdeg, vaniljkräm, mandelmassa, chokladsemlor,
semlor med olika bär, hallon, lingon, citron, apelsin, vitchoklad m.m.!
Tyvärr glömde jag som vanligt att ta kort på det som vi gjort i skolan!
Jättesynd, men jag fick med mig några semlor hem, för det blev över massvis.
Så jag tog kort på dom iallafall.



Jag har gjort citronsemlorna & chokladsemlorna har min klasskamrat Arzu gjort.
Då jag är bedövad i halva munnen efter besök hos tandläkaren så har jag inte smakat på semlorna än, hoppas på att jag kan göra de senare ikväll ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar