Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 19 mars 2011

Ullared!


I går var jag i Ullared med två härliga vänner!
Jag handlade massor med saker, som vanligt när jag är där =)
Här är "baksakerna" som jag köpte där,
3 st häftiga kakburkar, jättebra att ha tårtgrejer i, man har ju en hel del, eller till kakor! ;)
Runda "utstickare" (kakmått) i plast för 15 kr!!
En svart springform, har en likadan sen innan men den har jag använt väldigt flitigt & 35 kr är ju inte så farligt!
En söt liten bricka & 2 böcker.
Köpte även ett fint förkläde för 30 kr som inte är med på bilden
& servetter med söta cupcakes på!






I Ullared kan man allt göra fynd & jag älskar att åka dit & åker så ofta som tillfälle ges =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar