Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 4 maj 2011

Tårtkurs!

På fredag åker jag upp till Stockholm på tårtkurs över helgen!
För ett tag sedan så satt jag och kollade in alla kurser på Kakburken.se
Först kunde jag inte bestämma mig om jag skulle köpa någon eller inte. Efter någon dag när jag kollade igen stod det, endast 3 platser kvar!
Då kunde jag inte tveka längre =)

Jag ser mycket fram emot detta, det ska bli så kul och jag hoppas att jag lär mig massor med nya saker!!
Kvällarna & nätterna ska jag tillbringa hos min "plast"syster Linnéa & hennes familj =)

För er som vill veta mer om kursen, Tryck här ;)

3 kommentarer:

  1. Vilken galen lista på saker ni ska ha med er!! En resväska full med baksaker?! :)

    Vi ses på fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Avundsjuk! Jag skulle gärna ha gått på tårtkurs också. Låter jättekul. Ha så trevligt!

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!
    Kula att få kika i din blogg! Jag tog en del foton på kursen ju! Vill du att jag skickar dom så bara skicka ett mail till mig! Vi ses om en dryg vecka igen! Då är det bröllopstårta som gäller! Hoppas du får hem dina skapelser så småningom!
    Kram!
    Pia

    SvaraRadera