Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 3 september 2011

Tårtor till Me&I- party





I veckan var jag på ett Me&I- party.
Värdinnan Linda frågade om jag kunde göra tårtor till träffen & självklart ville jag det.
Jag kollade på kläderna de säljer & bestämde mig för att göra en flugsvamp & en uggla på tårtorna.


Det var kul att göra de här tårtorna, och de var mycket uppskattade.
Både utseende & smak =)


Den gröna tårtan är glutenfri botten
& båda är fyllda med hallonmousse & vitchoklad.

Tack Linda & Mia för att jag fick göra tårtorna & tack för en trevlig kväll!!

3 kommentarer:

  1. Så mysiga! Så roligt med tematårtor! Uppskattas verkligen!

    SvaraRadera
  2. Åh, den där ugglan känner jag igen! Var själv på ett sådant party för inte så längesedan och till vår kommande bebis köpte jag ett par byxor med en sådan uggla på =) Tårtorna är söta och man blir glad av dem!

    SvaraRadera