Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 3 november 2011

Födelsedagstårta till Christian!


I helgen fyllde min syster Tinas pojkvän år,
Tina ville överraska Christian med en tårta.
Rosa botten & med en dator på.
När jag gjorde datorn ville jag ha något på skärmen
så ett kort på Tina tyckte jag passade bra :)




Tårtan är fylld med vitchoklad & hallonmousse.
Spacklad med grädde & täckt med sugarpaste.

Stort grattis i efterskott Christian!



2 kommentarer:

  1. Jätte fin.. himla fräckt med bilden i datorn.. Men hur 17 får du tårtan så jämn och fin när du spacklat med grädde?

    SvaraRadera
  2. Tack Carola! ja, jag vet inte hur jag får den så jämn =) jag har alltid spacklat med grädde, har testat smörkräm lite nu sista tiden & det har jag lite svårare att få till jämnt, en vanesak tror jag ;)

    SvaraRadera