Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 30 november 2011

Axel 1 år!


I helgen fyllde Axel 1 år!
Axel tycker om att titta på Fåret Shaun så det blev temat på tårtan.
Jag tog mig friheten att göra tårtan lite julig, med snö & snölykta.
För min del så får det gärna komma lite snö snart ;)
Axel tycker oxå om att lyssna på ACDC
så deras logga på en cupcakes fick Axel helt för sig själv =)




Tårtan är fylld med chokladfluff & hallonmousse.
Spacklad med grädde & täckt med sugarpaste.
Cupcakesen är chokladmuffins med hallonmousse.



När Axel döptes i Mars i år, gjorde jag denna tårtan till dopet.
Alltid kul när folk är nöjda & vill ha mer tårta ;)


Grattis i efterskott Axel!



2 kommentarer:

  1. Jättefint! Härligt med snö någonstans :-) när vi inte får någon ute. Vad har du gjort "snön" av?

    SvaraRadera
  2. Tack Sara! Jag har gjort snön av strössel, Wilton sprinkles, white sparkling sugar.

    SvaraRadera