Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 2 mars 2012

2 tårtor


I måndags lämnade jag den här tårtan hemma hos Maria.
Hon tyckte den jag gjorde till min mamma var fin så hon ville ha en likadan :)

Tårtan är till 10 pers & fylld med hallonmousse + sylt & vitchokladfluff.




Den här med blåa rosor gjorde jag till en äldre Annebergare,
han blev så glad när jag lämnade tårtan & visade alla sina priser som han tagit i friidrott det sista året, jag vart imponerad då han är över 90 år!!


Tårtan var fylld med hallonmousse+sylt & vaniljkrämgrädde.


2 kommentarer:

  1. Min tårta var supergod! :) Kommer bli fler tårtbeställningar av dej! Tack! /Maria

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara tårtor du har bakat och dekorerat! Efter att se dina tårtor har jag också lust att testa med olika fyllningar men är osäker på om denna fyllning skulle vara en bra kombination.

    Vitchokladfluff, hallonröra och vaniljkrämgrädde, vad tycker du? OCh hur tycker du att jag ska lägga upp det på vardera botten?
    Väldigt tacksam för ditt svar!

    SvaraRadera