Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 6 mars 2012

Doptårta till Norael


I onsdags förra vecka fick jag ett samtal från Maureen,
hon hade hittat min blogg & ville så gärna ha en doptårta av mig.
Tiden var knapp då hon ville hämta den redan på fredagen, men jag hade inte så många tårtor i helgen så jag kände att jag han med att göra doptårta. Så det var bara att sätta igång ;)
De kom ända från Jönköping :)



Dopet gick i färgerna, blått vitt & brunt så de färgerna ville de få med i tårtan.
Önskemål var blåa prickar & en bebis sen fick jag fria händer.

Jag fick ett sms från Maureen dagen efter där det stod;

Underbart, jättenöjd med tårtan & såååå fint dekorerad.
Vi har delat ut dina kort & alla tyckte om fyllningen.
Hälsning Maureen



Tårtan är till ca 25 pers & fylld med
hallonmousse+sylt & vitchokladfluff.



2 kommentarer:

  1. vilken jättefin tårta. de motiven på filten är de utstickare du tryckt lite lätt på de bruna eller? finns o köpa var? Namnet vilka utstickare o köpta storlek bokstäverna?

    SvaraRadera
  2. Vars hittar man bebisen som man kan köpa eller gör du dom? :)

    Skicka gärna svar till a_ngelica_@hotmail.com då hag sökt dessa hur länge som helst utan att hitta

    Mvh angelica

    SvaraRadera