Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 31 maj 2012

Doptårta till Hanna!


Förra helgen var det fullt med doptårtor! 

Dessa gjorde jag till Hannas dop.
En rosa tårta med en bebis i dopklänning, med en katt, 
tärningar & fot & handavtryck vad önskemål för den stora tårtan. 
Jag tycker färgerna blev så härliga på denna tårta! 


 Den lilla tårtan är till ca 10 pers & fylld med vitchoklad & päronmousse. 
Cupcakesen är fyllda med after eight & är mandel & kärnfrukter fria!


 Den stora tårtan är till ca 40 pers & fylld med
päronmousse & after eight.
Spacklad med vaniljsmörkräm & täckt med socker pasta.

Tack till Hannas familj för att jag fick äran att göra tårtorna till dopet :)


1 kommentar:

  1. Vacker! Hur gör du din päron mouss? Jag har testat två varianter men tycker inte jag få till päron smaken. Sempers päron dessert och sen på koncentrerad päronsaft.

    SvaraRadera