Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 25 maj 2012

Nathalies doptårta!


Susan ringde mig & ville ha en fin doptårta till sin dotter Nathalies dop.
Hon kollade på min blogg & hittade 2 tårtor som hon ville att jag skulle göra en kombination av. 
Med namn & datum & en krona på toppen. 
I olika rosa färger.


Min sambo & jag körde tårtan till Jönköping, vi vad lite oroliga men det gick bra :)



 Tårtan är till ca 50 pers. 
Och fylld med; 
hallonsylt & hallonmousse
& vitchokladfluff. 
Spacklad med grädde & täckt med sockerpasta. 



Jag fick ett sms av Susan där det stod;

Linda!! Tusen tusen tack för den goda & fina tårtan :)
Du har fått många fina komplimanger :)
Du har nog fått en beställning till tror jag. 
Jag är så nöjd så, jag kommer att beställa fler tårtor av dig :)

Tack så mycket Susan med familj för att jag fick äran att göra Nathalies doptårta :)


1 kommentar:

  1. Du är BÄST Linda!! Snart fyller Nathalie 1 år så förbered dig för en grym tårta till ;-)) Hälsningar Susan

    SvaraRadera