Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 11 januari 2013

Födelsedagstårtor till Jönköping!


 Den här födelsedagstårtan gjorde jag till Vanessas 3 årsdag!
De ville ha en likadan tårta som jag gjorde till Nathalies dop  .

Tårtan är till ca 20 pers &
fylld med hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Vanessas mamma Dajana skrev till mig; 

Hej Linda
Tack snälla för en underbar tårta både utseende mässigt & i smaken :)
Den var super god, tack än en gång.
Mvh Dajana



Den här 2 våningstårtan gjorde jag till Lilys 1 årsdag! 
De ville ha en likadan tårta som jag gjorde till Elas 3 årsdag.

Tårtan är till ca 20 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

Hajrije, Lilys mamma skrev till mig;

Tack för Super god tårta!
Alla var jätte nöjda & tyckte den var så fin!!
Mvh /Hajrije





Ett stort tack till er!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar