Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 4 juni 2013

Barntårtor


 Jag fick iallafall vara ledig i ca 4 veckor efter våran dotter föddes :)
sen vad det dax för Emil att ha sitt piratkalas & då ville han såklart ha en pirattårta!

Tårtan är till ca 10 pers & fylld med
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & vaniljkrämsgrädde.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

Emils mamma Jennie skrev till mig;

Barnen blev eld och lågor över tårtan!! 
Tack!
 God var den med, kan jag säga nu när även vi vuxna fått smaka




 Den här tårtan gjorde jag till Nellies 2 årsdag! 
Förra året gjorde jag Nellies 1 årstårta 

Tårtan var till ca 10 pers & fylld med
banansylt+bananmousse & centerfluff.
spacklad med smörkräm & täckt med marsipan
Nellies mamma Maria skrev till mig;

Hej Linda!
Tack igen för den underbart fina och goda tårtan.
Den var jätteomtyckt av hela familjen.
Vi kommer med fler beställningar snart igen!
/Maria 



 Så sant som Maria skrev för sen var det dax för Nellies storasyster Tilda att fylla år!
Hon önskade sig en tårta med askungen på.
När de hämtade tårtan hoppade Tilda av glädje, så kul att se :)
Förra året gjorde jag Tildas 5 årstårta 

Tårtan var till ca 10 pers & fylld med 
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & mjölkchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta! 

Maria skrev till mig;

Ville bara säga att Tilda sa att hon älskar sin tårta och att den var precis som hon 
önskar sig. Tack!
Hon var oxå väldigt noga med att jag skulle köra försiktigt hem pga pga tårtan!




Ett stort tack till er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar