Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 12 juni 2013

Doptårtor


 Den här doptårtan gjorde jag till Williams dop.
Hans mamma Elinor ville ha en vit tårta med blåa detaljer!

Tårtan är till ca 30 Pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.


Elinor skrev såhär till mig efter hon sett tårtan;

Stort tack för den underbart fina tårtan!
Jag & min man är super nöjda!
Kommer att bli fler tårtor beställda från oss.
Jättetack verkligen!

Efter de haft dopet skrev hon;
Hej Linda!
Vet inte var jag ska börja men herregud vad den var god!
Alla gäster älskade den lika mycket som vi gjorde!
Absolut den finaste och den GODASTE tårtan någonsin.
Stort tack ännu en gång!





 Till Simons dop gjorde jag en nästan likadan!

Den var till ca 35 pers
& fylld med 
passionsfrukt & mjölkchoklad
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta!


Ett stort tack till er för jag fick äran att göra doptårtorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar