Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 26 juni 2013

Barntårtor



Sebastian önskade sig en Blå Ninjago tårta till sitt barnkalas!
Det skulle oxå vara en orm på :)

Min son Alex var bjuden på kalaset så jag fick själv se alla glada barn äta av tårtan 
& själv smaka en bit ;)

Tårtan var till ca 10 pers 
chokladbotten fylld med
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & mjölkchoklad

Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta! 






Mio önskade sig en tårta med ett tåg på till sin 3 årsdag!

Mios mamma Maria har köpt tårtor innan & skrev så fint till mig;

Hej! 
Nu har vi kalasat färdigt på tårtan och
 som alltid får dina tårtor mycket beröm!
 Alla tyckte såklart att den var jätte fin och var jätte saftig och god! 
Tack så mycket för en 1:a klassig tårta!
 Kram

 Tårtan var till ca 15 pers
chokladbotten fylld med
päronmousse & vitchoklad
täckt med marsipan




 Den här tårtan fick Wilda på sin 2 årsdag!
Jake & piraterna är favorit hos Wilda just nu :)
Tårtan skulle se ut som en skattkarta med figurerna på! 

Denna tårtan var väldigt rolig att göra!

Den är till ca 15 pers 
glutenfri botten fylld med 
passionsfrukt & vitchoklad

Wildas mamma Jannike skrev till mig;

Tack så jätte mycket för den fantastiska tårtan.
Wilda var väldigt förtjust i figurerna, ville bara leka med dom. 
Gästerna tyckte tårtan var super fin.
 Det togs många kort på tårtan innan vi satte tårtspaden i den.
Med vänlig hälsning, jannike




Ett stort tack till alla er för jag fått äran att göra tårtorna till kalasen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar