Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 2 juli 2013

Annika & Peter


Annika & Peter som bor i Göteborg gifte sig i Peters hemtrakter i Huskvarna 
& jag fick äran att göra deras bröllopstårta!

En beige tårta med vita detaljer & rosetter kom vi fram till när de var på konsultation hos mig.
De 3 cupcaksen är glutenfria

Tårtan är till ca 50 pers
& fylld med päronmousse & marabou mintchoklad

Annika skrev till mig efter bröllopet;

Hej!

Tack för den fina tårtan du bakade.
 Alla tyckte den var supersnygg och asgod. 
Vi har ätit i flera dagar och vi har även fryst ner en bit att äta på vår första bröllopsdag.
 Snart beställer vi igen kan jag lova!!!

Stora kramar Annika och Peter
 
Gör gärna ett besök på Annikas härliga blogg;

Ett stort tack till er för jag fick äran att göra eran bröllopstårta! :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar