Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 18 juli 2013

Leona 1 år!


 De här 2 tårtorna gjorde jag till Leonas 1-årsdag!

Den översta beställde Leonas mormor, 
en vit tårta med rosa prickar, rosa krona, en rosett runt kanten & pärlor.

Den är till ca 15 pers, chokladbotten,
 fylld med banansylt+bananmousse & mjölkchoklad.
Täckt med sockerpasta. 



Den andra tårtan beställde Leonas mamma Kristina!
Det skulle vara en ljusrosa tårta med en Uggla på toppen 
& på nedersta tårtan ruffles i olika rosa färger.
Det är jättefint med ruffles tycker jag! 

Tårtan var till ca 30 pers
fylld med jordgubbssylt+jordgubbsmousse & mjölkchoklad.
Täckt med sockerpasta. 

Kristina Leonas mamma har skrivit till mig; 

 
Hej Linda!
Tack för att du ännu en gång har gjort så otroligt fina tårtor till Leona! 
Tårtorna inte bara såg sååå fina ut utan också smakade underbart gott! 
Alla tyckte om de och själv kunde jag inte nöja mig med bara en bit... 
Tårtorna räckte gott o väl! 
Båda tårtorna var vackra, goda och så perfekta även om jag kanske tyckte att ugglan var något mindre än jag tänkt från början! 
Men vi är otroligt nöja med allt och återkommer gärna inom minst ett år :)))
 Tusen tack för att du är så himla duktig och förfinar våra viktiga dagar i våra liv!
 Med vänlig hälsning, Kristina


Glömde tillägga att ugglan på tårtan var JÄTTE söt och så otroligt fint gjort.. 
Helt fantastiskt att du kan göra så fina saker utav sockerpasta!! 
Du är verkligen begåvad! 
Med vänlig hälsning, Kristina  


Hej!
 Min mamma tycker att det var de godaste tårtorna hon ätit på längre... 
Speciellt nöjd är hon men sin banan tårta... 
Jag tycker också att tårtorna i sig och fyllningarna var njamiii! 
Tack själv! 
Ha en god sommar!! 
Med vänlig hälsning, kristina




 Förra året gjorde jag Leonas doptårta


Ett stort tack till er Kristina med familj för jag fick äran att göra Leonas 1 årstårtor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar