Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 29 augusti 2013

Doptårtor


 Den här tårtan gjorde jag till Mias dop!
De ville ha en likadan som jag gjorde till Nathalie
den tårtan har verkligen blivit en favorit, 
jag har gjort väldigt många både till flickor & pojkar! 

Tårtan var till ca 30 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad
täckt med sockerpasta. 

Mias mamma Angelica skrev till mig;

Hej!
Den var hur god som helst!
 Alla tog kort på den också - tyckte den var så fin!
Stort tack!! Kanonnöjda!
Med vänlig hälsning,




 Den här doptårtan gjorde jag till Romeos dop.
Jag gjorde hans storebrors doptårta för 2 år sen; Elvis doptårta

Nu var det dax för lillebror att få en fin tårta till sin dopdag =)

Tårtan är till ca 20 personer & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & dumlefluff
täckt med marsipan. 

Romeos mamma Elaine skrev till mig på min sida på facebook;

 

Tack för superfin och supergod tårta=) 

Gubben blev extra glad för att det var marsipan=)




Ett stort tack till er för jag fick äran att göra doptårtorna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar