Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 2 augusti 2013

Våningstårtor


Alena beställde den här blå/vita tårtan till sin sons 1 årsdag!
Hon ville ha en likadan som jag gjorde till Natalies 1 årsdag
fast i blått & vitt!

Tårtan är till ca 30 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad
Täckt med sockerpasta.

Alena skrev till mig;

Hej Linda!
Tack så hemskt mycket för den fina & goda tårtan!
Barnen blev helt förälskade i tårtan & 
alla föräldrar frågade vem som bakat den, så du lär få fler kunder framöver.
 Vi kommer köpa tårtor ifrån dig framöver.
Med vänlig hälsning, Alena





Den här gjorde jag till Olles dop!
Olles föräldrar ville ha en stilren tårta med grön/blå pastell färg & vita vimplar 
med namnet på.
Och en bebis prins på toppen!

Tårtan är till ca 25 pers & fylld med
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & mjölkchoklad. 

Caroline skrev till mig efter hennes man hämtat tårtan;

Helt perfekt blev den!
Precis så som jag ville ha den, fast bättre!
Nästan så man inte vill äta upp den imorgon :)
Tusen tack för hjälpen!

Sen skrev hon;

Bättre sent än aldrig men återigen ett stort tack för en underbar tårta!
Mvh Caroline 





Till Matteos dop gjorde jag den här tårtan!

Matteos mamma Sandra ville ha en vit tårta med
stjärnor i limegrönt & turkosblå.
Stjärnorna ville hon ha i olika storlekar & att de gick upp längst ena kanten!

Tårtan är fylld med 
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & mjölkchoklad. 
täckt med sockerpasta. 


Sandra skrev till mig;

Hejsan Linda!
Vi vill bara tacka så jättemycket för den superfina & supergoda tårtan till Matteos dop!
Den var alldeles perfekt och smakade som en dröm!
Den blev förevigad av många kameror och fick många komplimanger 
för både utseende och smak.
Tack så jättemycket!
Jag återkommer :)
Ha en fortsatt härlig sommar!
Mvh Sandra med familj 




Ett stort tack för jag fått äran att göra era tårtor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar