Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 2 oktober 2013

Doptårtor




 Den här doptårtan gjorde jag till Sagas dop! 
De ville ha en lila doptårta med vita blommor
vita band runt sidorna & en bebis i klänning.

Tårtan är till ca 40 pers & fylld med
passionsfrukt & vitchoklad.

Så här skrev Sagas föräldrar till mig;

 
Hej. 
Vi är jättenöjda den var jättefin och jättegod. 
Alla gäster tyckte den var jättefin och jättegod. 
Tack för du gjorde Sagas dop tårta såå vacker. 

Kram Jenny, Saga & Jimmy







 Till Noomis dop gjorde jag den här tårtan!

De ville ha en vit tårta med vita pärlor, rosa krona & en bebis under filt & sidenbandrunt kanterna.
Jag kollade med dom om jag fick ta rosa pärlor istället för vita & det gick självklart bra! 

Tårtan är till ca 50 pers
& fylld med hallonsyli+hallonmousse & vitchoklad

 Jag fick ett sms efter;

Hej Linda!
Tack så jättemycket för den underbart söta tårtan du hade gjort till Noomi.
Vi är verkligen så nöjda :)
Lika god som fin såklart :)

Mvh / Lina, Andreas & Noomi





Ett stort tack till er för jag fick äran att göra tårtorna till era dop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar