Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 11 december 2014

Doptårtor

 En härlig doptårta som jag helt missat lägga in är denna som jag gjorde till Olles dop i Juli!
De önskade sig en liknande tårta som jag gjort innan i vit & blåa färger. 
En 3 våningstårta med en bebis på toppen, nalle, klossar & rosett. 
Quiltat mönster & pärlband runt kanterna. 

Tårtan är till ca 60 pers & fylld med
passionsfrukt & mjölkchoklad.

Hej!
Tack för den jättefina tårtan till Olles dop. Den var mycket uppskattad både i smak och utseende. 
Mvh Veronika
 
 
 Malin beställde den här tårtan till sin dotter Idas dop.
Rosa & vit med söta små skor på toppen!
 
 Tårtan är till ca 30 pers & fylld med
jordgubbsmousse & vitchoklad.

Hej!  
Vi fick en underbar dag alla älskade tårtan!! Åhhh!!! 
Vilken tårta hörde jag runt om mej när jag kom in med den  Tack snälla Återkommer i morgon för nästa tårta 
/Malin
 

 Emily beställde den här doptårtan till Carls dop.
En 2 våningstårta med en busig bebis som tittar fram under en filt!
En krona & klossar och quiltat mönster med silver pärlor.

Tårtan är till ca 20 pers & fylld med 
passionsfruktmousse & vitchoklad. 

Emlly lämnade ett omdöme på min facebook sida & gav mig 5 stjärnor & skrev;

Tack Linda för den fina tårtan du gjorde till Carls dop - den var perfekt i både smak o utseende, o alla gästerna pratade om den o undrade var jag beställt. Gissar att du kommer få några beställningar framöver från folk som åt Carls tårta!


 Sofia beställde 40 stycken cupcakes till sonen Ians dop.

Chokladmuffins med hallon med spritsad vitchokladfrosting på!
& ljusblåa dekorationer i sockerpasta  klossar, blommor,  fotavtryckm.m. & guld kronor.

Tusen tack !!! Smakade super !



 Till Almas dop gjorde jag den här tårtan, 
de bor i Stockholm men dopet var här nere då släkten bor här. 
Jag gjorde Almas storebrors doptårta för något år sen! 

De önskade sig en rosa & vit tårta, sen fick jag fria händer!
Almas mamma blev tårögd när de hämtade tårtan. 

& jag träffade Almas mormor som beställt tårtan efter dopet & de var jättenöjda!


 Linnéa beställde en 2 vit våningtårta med quiltat mönster & silverpärlor, 
klossar, nalle & en bebis i dopklänning till sonen Leos dop.
Klänningen på bebisen är inspirerad av Leos dopklänning, med spets på!

Tårtan är till ca 25 pers & fylld med
passionsfruktmousse & vitchoklad.

 Hej igen!
Tack så jättemycket för den underbara tårtan! 
Vi älskade den så mycket, både på in- och utsidan! Den var perfekt helt enkelt :)
/Leos mamma & pappa

 Marta & Daniel har beställt tårtor av mig innan,
jag fick b.la. äran att göra deras dotters doptårta för 2 år sen. 
Nu var det dax att döpa deras son Jacob.

Marta önskade sig en vit 2 våningstårta med ränder & quiltat mönster på.
Rosor & klossar, en bebis & ett kors på toppen!
& ett hjärta med dopdatumet i.

Tårtan är till ca 20 pers & fylld med 
blåbärsmousse & vaniljkrämsgrädde.

Alltså Linda! Tårtan är ju hur fin som helst!! Du är som sagt grymt duktig, överträffar alltid våra redan höga förväntningar =) TACK! / Marta.

Hej Linda :)
Dopet gick jättebra & tårtan var omtyckt av alla gäster, både till smak & utseende!
Tack än en gång. 


 Paulina beställde en 3 våningstårta i vit & blå.
Quiltat mönster, rosett & blommor.
En nalle, klossar & en krona & bebis på toppen!

Tårtan är till ca 40 pers & fylld med
blåbärsmousse & vitchoklad.

Hej!! Tårtan var underbar! Så god och välgjord! 
Ett riktigt konstverk :). Alla som var på dopet väldigt imponerade av den :) 
Tack så mycket! Vi är så nöjda!
/ Paulina
 
Till Milliams dop gjorde jag den här 3 våningstårtan.
De önskade en vit tårta med quiltat mönster & vita pärlor.
Klossar & snöflingor & en bebis på toppen!

Tårtan är till ca 40 pers & fylld med
hallonmousse & vitchoklad. 
 

Alla tårtor är spacklade med smörkräm & täckta med sockerpasta.
Ett stort tack till alla er för jag fått äran att baka tårtor till era dop. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar