Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 23 mars 2015

Våningstårtor Barn


 Ivana beställde den här tårta till sin son Isaks 1 årsdag!
En 3 våningstårta med färgglada stjärnor, prickar & djur på. 
Tårtan är till ca 40 pers.
Hej Linda!
Tack snälla :) Tårtan var lite av kalasets höjdpunkt efter födelsedagsbarnet såklart!
Alla är jättenöjda & många har frågat vem som gör så fantastiska tårtor!
Tack ännu en gång!!

 Christine utmanar mig varje år då hennes döttrar fyller, 3:e året i rad som hon beställer av mig & nu var det dax för Celina att fylla 3 år.
Christine utmanade mig att göra min första Slottårta!
Den var jätterolig att göra & jag blev så nöjd med den! 
 Christine med familj var jättenöjda över tårtan! =) 
Tårtan är till ca 20 pers & fylld med hallonmousse & vitchokladfluff.

 Den andra tårtan som Christine utmanade mig med är denna häfliga discotårta!
3 våningar, noter, pärlband & 11 i guld.
Dansare på sidan & en större söt tjej med microfon, samt en discokula. 
& Valentina i zebra mönster på den röda mattan som går ner för trappan. 
Den var såå rolig att göra!!

Mycket vacker & god tårta. Vi blev mycket nöjda & min dotter var överlycklig!! Mycket fina kommentarer ifrån gästerna. Tack så hemskt mycket!! Vi önskar dig & din familj all lycka & välmående tills vi hörs nästa år =)
Mvh Christine 


 För 3:e året i rad fick jag äran att göra Astins födelsedagstårta. 
De ville ha en liknande som jag gjort innan, fast med tåg uppe på toppen!
Tårtan är till ca 20 pers & fylld med jordgubbsmousse & vitchokladfluff.

Tack så jättemycket för den fina tårta. 
Astin bli så glad för se tåget på toppen. Den var jättefin & god tårta. 

 Tessan beställde den här 2 våningstårtan i vitt & ljusblått.
Stjärnor, prickar en bil samt en större 1:a på toppen.
Tårtan är glutenfri & till ca 25 pers, fylld med hallonsylt+hallonmousse & vitchokladfluff.
Hej! Tack för den fantastiska tårtan.
Den var som vanligt jättegod & blev precis så perfekt som jag ville ha den. Födelsedagsbarnet godkände den också. Kram från Milo med familj <3 i="">

 Till Lbividas 1 årsdag gjorde jag den här tårtan!
De önskade sig en liknande tårta som jag gjorde för många år sen till Olivias dop.
Tårtan var till ca 20 pers & fylld med hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.

Den var mycket fin och god. Nästa tårta blir i maj.
Mvh Samir
Ett stort tack till alla er för jag fått äran!!!
Är ni intresserade av att beställa tårta av mig? skicka ett mail till info@lindastartor.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar